Курс "81031 Управление Сервисом в Microsoft Dynamics NAV 2017"
Код: 81031 Специализация: Microsoft Dynamics Nav (Navision)
Продолжительность - 2 дня
Производится набор группы
Стоимость:
40 000 руб.
This course covers the use of service management capabilities in Microsoft Dynamics NAV 2017 to help companies optimize on their service operations. This course explains the service management structure, the setup of service management, time management, service order and service item. It also covers service orders, planning management, service contracts and additional features such as job queue and service price management.
What are the goals for this course?
What is Service Management
Service Item and Setup
Create Service Items Manually
Creating Service Items from a Service Order
Creating a Service Items Automatically
Service Item Components
Warranty for Service Items and Troubleshooting
Service Item History
Service Order Setup
Service Lines, Shelves and Quotes
Loaners and Setup
Registering Service Consumption
Using Standard Service Codes
Registering Spare Parts and Replacing Components
Using Serial Numbers
Using Bin Code when Registering SpareParts
WMS Integration
Registering Fault Codes
Repair and Service Order Status
Posting Service Setup
Post Service when Servicing is Completed
Post Service Usage During Servicing
Post Consumption
Undo Shipment and Consumption
Planning Management Setup
Resources and Allocation
Service Tasks
Allocation Status and Repair Status
Service Contracts and Setup
Operational Information on the Service Contract
Invoice Details on the Service Contract
Service Contract Functions and Quotes
Periodic Activities
Service Price Adjustment Groups
Performing a Service Price Adjustment
Job Queue
What are the prerequisites to consume this course?
General knowledge of Microsoft Windows
General accounting knowledge
Outline
Module 01: Service Management Overview
Service Management Overview
What is Service Management
Module 02: Service Items
Service Item
Service Item Setup
Create Service Items Manually
Creating Service Items from a Service Order
Creating a Service Items Automatically
Service Item Components
Warranty for Service Items
TroubleShooting
Service Item History
Module 03: Service Orders
Service Order Setup
Service Order Overview
Service Lines
Service Shelves
Loaners
Service Quotes
Module 04: Processing Service
Setup
Registering Service Consumption
Using Standard Service Codes
Registering Spare Parts and Replacing Components
Using Serial Numbers
Using Bin Code when Registering SpareParts
WMS Integration
Registering Fault Codes
Repair and Service Order Status
Module 05: Posting Service
Posting Service Setup
Post Service when Servicing is Completed
Post Service Usage During Servicing
Post Consumption
Undo Shipment and Consumption
Module 06: Planning Management
Planning Management Setup
Resources
Allocation
Service Tasks
Allocation Status and Repair Status
Module 07: Service Contracts
Service Contracts
Service Contracts Setup
Operational Information on the Service Contract
Invoice Details on the Service Contract
Service Contract Functions
Service Contract Quotes
Periodic Activities
Module 08: Service Price Management
Service Price Groups
Service Price Adjustment Groups
Performing a Service Price Adjustment
Module 09: Job Queue
Job Queue
Корпорации Майкрософт Dynamics NAV-это глобальное планирование ресурсов предприятия (ERP-решения), который предоставляет малым и средним предприятиям больший контроль над своими финансами, а также упростит цепочки поставок и производства. Это быстро для реализации и прост в использовании, с силой, чтобы поддержать ваши амбиции роста.
Microsoft Dynamics NAV в настоящее время является одной из самых популярных ERP систем. Она достаточно проста в использовании и дает возможность увеличить эффективность работы предприятия. Благодаря чему бизнес успешно развивается и адаптируется к новым условиям и возможностям. Система Microsoft Dynamics NAVразработана для малых и средних предприятий. Она не требует больших эксплуатационных затрат, и легко дорабатывается под индивидуальные требования заказчика. Microsoft Dynamics NAV дает возможность видеть все данные о работе Вашей компании, а также отслеживать все критические параметры Вашего бизнеса. Она легко внедряется и поддерживается.
Учебный Центр «Интерфейс» проводит авторизованное обучение по курсам Microsoft Dynamics NAV (Navision). В нашем центре Вы можете посетить занятия, которые наиболее актуальны для Вашей компании и это, к примеру, могут быть курсы по следующим модулям: системы финансы, управление запасами, бухгалтерский и налоговый учет и многое другое. Курсы Microsoft Dynamics NAV проводят специалисты, сертифицированные Microsoft, имеющие большой опыт внедрения и настройки данной системы. Каждый курс имеет определенную длительность в академических часах, благодаря чему Вы можете планировать свои вопросы к тренеру согласно плана тренинга.
По окончании авторизованного курса Microsoft выдаётся международный сертификат Microsoft
Подтвердить полученные знания можно, сдав сертификационные экзамены. Учебный центр "Интерфейс" является авторизованным центром тестирования Pearson VUE
Учебный центр "Интерфейс" оказывает консалтинговые услуги по построению моделей бизнес-процессов, проектированию информационных систем, разработке структуры баз данных и т.д.
Возможна корректировка программ курсов по желанию заказчиков! Мы расскажем Вам о том, что интересует именно Вас, а не только о том, что жестко зафиксировано в программе курса.
Где Вам удобнее учиться? В Москве? Санкт-Петербурге? Подмосковье? В вашем собственном офисе? Позвоните нам по тел.:+7 (495) 925-0049 и мы обсудим удобный для Вас вариант обучения.