Курс "80887 Обслуживание клиентов в Microsoft Dynamics CRM 2016 Update 1"
Код: 80887 Специализация: Microsoft Dynamics CRM (Microsoft CRM)
Продолжительность - 1 день
Производится набор группы
Стоимость:
20 000 руб.
The Microsoft Dynamics CRM Customer Service course focuses on how an organization can nurture customer satisfaction through automation of business processes. It provides an insight into all of the powerful Customer Service and Service Scheduling functionality capabilities within Microsoft Dynamics CRM 2016.
The Customer Service course guides you through the process of working with your customers in Microsoft Dynamics CRM 2016, including resolution of customer complaints and service issues cost effectively, and provides insight on managing all related correspondence, documents, contacts and conversations. This course demonstrates the rich and relevant view of your customer that provides your team with actionable insights, including the use of knowledge management in a centralized knowledge base.
This course contains modules and lessons from 80726: Customer Service in Microsoft Dynamics CRM 2016 as well as new modules and lessons covering Microsoft Dynamics CRM 2016.
What are the goals for this course?
Introduce the basic records types and business processes that are involved in the service module
Analyze how to use features such as queues and the knowledge base for case management and quicker resolution times
Explore the Interactive Service Hub to show how it can improve and speed up customer service
Engage in the customer portal to increase customer satisfaction
Evaluate the schedule board and proper resources assigned to field service tasks for an enhanced service scheduling process
Some basic experience using Windows applications
Knowledge of basic sales, marketing, and customer service roles in a business
Some knowledge of common Microsoft Dynamics CRM record types is preferred
What are the prerequisites to consume this course?
Module 01: Introduction to Service Management
Customer Scenarios
Basic Record Types
Module 02: Case Management
Create New Case Records
Case Form
Case Lists and Views
Search Case Records
Convert Cases from Activities
Case Resolution Process
Case Routing Rules
Parent Child Cases
Merge Cases
Module 03: Knowledge Base
Article Templates
Working with Article Templates
Format New Knowledge Base Articles
The Knowledge Base Life Cycle
Using and Searching the Knowledge Base
Use Knowledge Base Articles to Resolve Cases
Email Knowledge Base Articles
Module 04: Queue Management
Queue Types
Create and Maintaining Queues
Practice: Add a Case to a Queue
Add Cases and Activities to Queues
Queue Items
Queue Items: Release and Remove
Queue Item Details
Case Routing
Module 05: Service Level Agreements
Service Level Agreements
Service Level Agreement Types
Standard Service Level Agreements
Service Level Agreements On Demand
Manage Cases with Service Level Agreements
Module 06: Entitlements
Entitlement Templates
Create Entitlements
Entitlement Channels
Apply Entitlements to Cases
Associate Products
Associate Service Level Agreements
Entitlement Lifecycle
Module 07: Interactive Service Hub
Multi Stream Dashboards
Single Stream Dashboards
Manage Queues and Cases from Streams
Create Interactive Dashboards
Module 08: Unified Service Desk
Unified Service Desk Overview
Integrated Agent Desktop
Module 09: Customer Service Analysis
Service Dashboards
PowerBI Dashboards
Report Design
Charts Design
Goal Management Components
Define Goals
Module 10: Voice of the Customer
Voice of the Customer
Voice of the Customer Across the Enterprise
Survey Formatting
Invitation and Action
Distribution
Survey Responses
Module 11: Customer Portal
Customer Portal
Benefits of the Customer Portal
Module 12: Field Services
What is Field Services
Field Service Capabilities
Field Service Across the Enterprise
Field Service Resources
Work Orders
Inventory Management
Field Service Analysis
Управление отношениями с клиентами, которое часто называется CRM , системой CRM или программным обеспечением CRM , это бизнес-решение, которое помогает компаниям лучше организовать обслуживание, продажи и маркетинг для клиентов, чтобы повысить эффективность организации и улучшить взаимодействие с клиентами.
Microsoft Dynamics CRM предлагает специализированные решения для различных отраслей и секторов экономики: государственный сектор, финансовые услуги, производство, здравоохранение, розничная торговля, сфера услуг, образование и др.
Microsoft Dynamics CRM использует несколько технологий для обеспечения работы пользователей. Она может поставляться в виде облачных решений (SaaS), устанавливаться на локальный сервер (on-premise), работать на платформе .NET framework. Это позволяет разработчикам интегрировать CRM систему с другими приложениями через web - сервисы. Мобильная работа возможна через iPhone, Android и Windows Mobile устройства.
CRM позволяет снижать расходы и увеличивать прибыль путем организации и автоматизации бизнес-процессов, что способствует повышению удовлетворенности и лояльности клиентов по всем направлениям — маркетинг, продажи и обслуживание. Решения CRM могут обеспечить рост рентабельности инвестиций с помощью автоматизации маркетинга, улучшения обслуживания клиентов и автоматизации работы отдела продаж.
Возможности эффективного обслуживания, обеспечиваемые для Microsoft Dynamics CRM, позволяют компаниям предоставлять клиентам комплексное, осуществляемое самостоятельно или с привлечением внешних специалистов обслуживание на месте. Наши ведущие в отрасли технологии, включая машинное обучение, Интернет вещей (IoT) и аналитики, придают нашему специализированному решению широкие и разнообразные возможности, необходимые вашей организации для эффективного решения проблем, возникающих в связи с непрерывным изменением характеристик сферы обслуживания клиентов. Они помогают оптимальным образом позиционировать ваш бренд, позволяя извлекать доход из любых направлений экономической деятельности.
Несмотря на достаточно поздний, по сравнению с конкурентами, выход в сегмент CRM решений, корпорация Microsoft приобрела больше клиентов, чем любые другие поставщики аналогичных систем. Она является признанным лидером отрасли корпоративных CRM систем.
Продемонстрируйте свои знания в продукте Microsoft Dynamics, успешно сдав экзамен Microsoft Specialist.
Подтвердить полученные знания можно, сдав сертификационные экзамены. Учебный центр "Интерфейс" является авторизованным центром тестирования Pearson VUE
Учебный центр "Интерфейс" оказывает консалтинговые услуги по построению моделей бизнес-процессов, проектированию информационных систем, разработке структуры баз данных и т.д.
Возможна корректировка программ курсов по желанию заказчиков! Мы расскажем Вам о том, что интересует именно Вас, а не только о том, что жестко зафиксировано в программе курса.
Где Вам удобнее учиться? В Москве? Санкт-Петербурге? Подмосковье? В вашем собственном офисе? Позвоните нам по тел.:+7 (495) 925-0049 и мы обсудим удобный для Вас вариант обучения.