Курс "80735 Инсталляция в Microsoft Dynamics CRM 2016"
Код: 80735 Специализация: Microsoft Dynamics CRM (Microsoft CRM)
Продолжительность - 2 дня
Производится набор группы
Стоимость:
40 000 руб.
Description
This course provides individuals with the skills to install Microsoft Dynamics CRM 2016. Additionally, this course focuses on the components used within a Microsoft Dynamics CRM deployment, the hardware and software requirements needed to successfully deploy Microsoft Dynamics CRM, and the installation instructions for the primary Microsoft Dynamics CRM components: the Microsoft Dynamics CRM Server, the E-Mail Router, and Microsoft Dynamics CRM for Office Outlook. The course also covers upgrading from earlier versions, and administration tasks.
What are the goals for this course?
Getting started with Microsoft Dynamics CRM
Requirements for a Deployment
Install Microsoft Dynamics CRM Server
Install Microsoft Dynamics CRM Reporting Extensions
Manage CRM with the Deployment Manager
Upgrade to Microsoft Dynamics CRM 2016
Email Processing
Overview of the Email Router
Server-Side Synchronization
CRM for Outlook
Configure an Internet-facing Deployment
Maintain and Troubleshoot the Deployment
What are the prerequisites to consume this course?
A working knowledge of how to use Microsoft Dynamics CRM 2013 and/or 2015.
It is recommended, but not required, that individuals have completed Microsoft Dynamics CRM 2013 applications training.
Because this training material focuses on customizing database entities, attributes, relationships, and mappings, it is recommended that individuals have a basic understanding of Microsoft SQL Server and relational database functionality.
Module 01: Getting Started with Microsoft Dynamics CRM
Accessing Microsoft Dynamics CRM
Microsoft Dynamics CRM offerings
The licensing model and client access license types
Module 02: Requirements for a Deployment
Supporting technologies for a deployment
Hardware and software requirements for the Microsoft Dynamics CRM Server and the Microsoft SQL Server
Active Directory requirements
Microsoft Dynamics CRM Server roles
Planning Considerations
Module 03: Install Microsoft Dynamics CRM Server
Components installed during setup
Options for creating the CRM website
Rights required to install CRM Server
Install CRM Server
Troubleshooting
Install sample data
Multiple currencies and languages
Install CRM using the command line
Post-installation tasks
Module 04: Install Microsoft Dynamics CRM Reporting Extensions
Types of Reporting Services reports
Why Reporting Extensions is needed
Identify the requirements for installing Reporting Extensions
Review when the Report Authoring Extension is required
Module 05: The Deployment Manager
Items managed in Deployment Manager
Redeployment of CRM
Administer the deployment using the PowerShell
Module 06: Upgrade to Microsoft Dynamics CRM 2016
Upgrade considerations
Upgrade methods
Upgrade process
Upgrade other components
Module 07: Email Management
Email processing options
Email tracking and correlation
Mailbox monitoring
Synchronization methods
Mailbox records
Module 08: The Email Router
Role of Email Router
Install Email Router
Configure the Email Router
Forward Mailboxes
Forwarding Rules
Module 09: Server-side Synchronization
Overview of Server-side synchronization
Configure Server-side synchronization
Set up a forward mailbox record
Test email configuration
Module 10: Microsoft Dynamics CRM for Outlook
Software requirements
Deployment methods
Install Microsoft Dynamics CRM for Outlook
Install using the command line
Configure CRM for Outlook to connect to Microsoft Dynamics CRM organizations
Offline capability
Synchronized fields
Module 11: Internet-Facing Deployment
Background to claims-based authentication
Requirements for configuring an IFD
SSL Certificates required for an IFD
Active Directory Federation Services
Configure claims-based authentication in Microsoft Dynamics CRM
Configure an Internet-facing deployment
Module 12: Maintain and Troubleshoot an On-Premises Deployment
Microsoft Dynamics CRM service accounts
Manage system jobs
Delete records using the Bulk Delete Wizard
Areas to consider for a disaster recovery plan
Tasks in Microsoft SQL Server that can improve performance
Troubleshoot problems and monitor performance
Tracing
Update Microsoft Dynamics CRM
Data encryption
Module 13: What Next?
Overview of Customizations
Customization tactics
Resources – websites to help on your CRM journey
Module 14: Course Review
Управление отношениями с клиентами, которое часто называется CRM , системой CRM или программным обеспечением CRM , это бизнес-решение, которое помогает компаниям лучше организовать обслуживание, продажи и маркетинг для клиентов, чтобы повысить эффективность организации и улучшить взаимодействие с клиентами.
Microsoft Dynamics CRM предлагает специализированные решения для различных отраслей и секторов экономики: государственный сектор, финансовые услуги, производство, здравоохранение, розничная торговля, сфера услуг, образование и др.
Microsoft Dynamics CRM использует несколько технологий для обеспечения работы пользователей. Она может поставляться в виде облачных решений (SaaS), устанавливаться на локальный сервер (on-premise), работать на платформе .NET framework. Это позволяет разработчикам интегрировать CRM систему с другими приложениями через web - сервисы. Мобильная работа возможна через iPhone, Android и Windows Mobile устройства.
CRM позволяет снижать расходы и увеличивать прибыль путем организации и автоматизации бизнес-процессов, что способствует повышению удовлетворенности и лояльности клиентов по всем направлениям — маркетинг, продажи и обслуживание. Решения CRM могут обеспечить рост рентабельности инвестиций с помощью автоматизации маркетинга, улучшения обслуживания клиентов и автоматизации работы отдела продаж.
Возможности эффективного обслуживания, обеспечиваемые для Microsoft Dynamics CRM, позволяют компаниям предоставлять клиентам комплексное, осуществляемое самостоятельно или с привлечением внешних специалистов обслуживание на месте. Наши ведущие в отрасли технологии, включая машинное обучение, Интернет вещей (IoT) и аналитики, придают нашему специализированному решению широкие и разнообразные возможности, необходимые вашей организации для эффективного решения проблем, возникающих в связи с непрерывным изменением характеристик сферы обслуживания клиентов. Они помогают оптимальным образом позиционировать ваш бренд, позволяя извлекать доход из любых направлений экономической деятельности.
Несмотря на достаточно поздний, по сравнению с конкурентами, выход в сегмент CRM решений, корпорация Microsoft приобрела больше клиентов, чем любые другие поставщики аналогичных систем. Она является признанным лидером отрасли корпоративных CRM систем.
Продемонстрируйте свои знания в продукте Microsoft Dynamics, успешно сдав экзамен Microsoft Specialist.
Подтвердить полученные знания можно, сдав сертификационные экзамены. Учебный центр "Интерфейс" является авторизованным центром тестирования Pearson VUE
Учебный центр "Интерфейс" оказывает консалтинговые услуги по построению моделей бизнес-процессов, проектированию информационных систем, разработке структуры баз данных и т.д.
Возможна корректировка программ курсов по желанию заказчиков! Мы расскажем Вам о том, что интересует именно Вас, а не только о том, что жестко зафиксировано в программе курса.
Где Вам удобнее учиться? В Москве? Санкт-Петербурге? Подмосковье? В вашем собственном офисе? Позвоните нам по тел.:+7 (495) 925-0049 и мы обсудим удобный для Вас вариант обучения.