Курс "80665 Настройка и конфигурирование в Microsoft Dynamics CRM 2015"
Код: 80665 Специализация: Microsoft Dynamics CRM (Microsoft CRM)
Продолжительность - 3 дня
Производится набор группы
Стоимость:
60 000 руб.
This course describes the techniques required to customize Microsoft Dynamics CRM to meet the specialized needs of businesses.
The topics covered include Security, creation and configuration of entities, design of forms views and charts, auditing and Solutions. The course describes each topic and how each topic relates to the other topics to produce a full configured, effective solution.
This course helps prepare you for exam MB2-707.
What are the goals for this course?
Design and implement strategies for the creation of Business Units and Security Roles
Configure Microsoft Dynamics CRM Users and Teams
Describe the principles of customizing the System
Create and configure fields for both custom and system entities
Create and configure custom entities, including standard and activity entities
Design, create and configure relationships between entities
Create and configure Views, Charts and Forms for both system and custom entities
Implement Field Security and Access Team Templates in Microsoft Dynamics CRM
Design, create and configure Solutions in Microsoft Dynamics CRM
Design, create and configure Business Rules and Business Process Flows to guide users through their work
What are the prerequisites to consume this course?
Before attending this course, students must have:
A working knowledge of how to use Microsoft Dynamics CRM 2013 and/or 2015
It is recommended, but not required, that individuals have completed Microsoft Dynamics CRM 2013/or 2015 applications training
Because this training material focuses on customizing database entities, attributes, relationships, and mappings, it is recommended that individuals have a basic understanding of Microsoft SQL Server and relational database functionality.
Outline
Module 01: Introduction to Customizing Microsoft Dynamics CRM 2015
Module Overview
Microsoft Dynamics CRM Solutions
Show Me: Create a Solutions
Managing Changes Using Solutions
Component Dependencies
Practice: Create a Solution
Module Review
Test Your Knowledge
Module 02: Building a Security Model
Module Overview
Introduction to Business Units
Security Roles
Practice: Configure Security Roles
Assigning Multiple Security Roles
Managing Security Roles
Assigning Security Roles to Teams
Practice: Configure User Access
Hierarchy Security
Module Review
Test Your Knowledge
Module 03: Customizing Entities
Module Overview
Creating a Custom Entity
Practice: Create Custom Entities
Practice: Create a Custom Activity Entity
Module Review
Test Your Knowledge
Module 04: Customizing Fields
Module Overview
Field Data Types
Configuring Field Properties
Practice: Create Custom Fields
Local and Global Options ETS
Data Types
Practice: Create and Modify a Global Option Set
Module Review
Test Your Knowledge
Module 05: Managing Relationships
Module Overview
Types of Relationships
N:N Relationships
Practice: Create a N:N Relationship
Relationship Behavior
Field Mappings in 1:N Relationships
Hierarchy
Practice: Create a 1:N Relationships
Module Review
Test Your Knowledge
Module 06: Customizing Forms
Module Overview
Form Customization Overview
Practice: Add Fields to Forms
Managing Multiple Forms
Practice: Create a Role-Based Form
Mobile Client Display of Forms
Module Review
Test Your Knowledge
Module 07: Business Rules
Module Overview
Business Rule Overview
Practice: Create a Business Rule
Module Review
Test Your Knowledge
Module 08: Customizing Views
Module Overview
View Customization Concepts
Practice: Modify the Quick Find View
Creating Custom Views
Practice: Create a Custom View
Removing Unwanted Views
Module Review
Test Your Knowledge
Module 09: Customizing Charts and Dashboards
Module Overview
Creating and Modifying Charts
Chart Types and Options
Practice: Create a Custom Chart
Configuring Series and Categories
Creating and Modifying Dashboards
Practice: Create a Modified Dashboard
Controlling Access to Dashboards
Module Review
Test Your Knowledge
Module 10: Additional Security Options
Module Overview
Configure Field Security
Practice: Configure Field Security
Access Team Templates
Practice: Create and Configure an Access Team Template
Module Review
Test Your Knowledge
Module 11: Business Processes
Module Overview
Introduction to Business Process Flows
Create a Business Process Flow
Practice: Create a Multi-Entity Business Process Flow
Module Review
Test Your Knowledge
Управление отношениями с клиентами, которое часто называется CRM , системой CRM или программным обеспечением CRM , это бизнес-решение, которое помогает компаниям лучше организовать обслуживание, продажи и маркетинг для клиентов, чтобы повысить эффективность организации и улучшить взаимодействие с клиентами.
Microsoft Dynamics CRM предлагает специализированные решения для различных отраслей и секторов экономики: государственный сектор, финансовые услуги, производство, здравоохранение, розничная торговля, сфера услуг, образование и др.
Microsoft Dynamics CRM использует несколько технологий для обеспечения работы пользователей. Она может поставляться в виде облачных решений (SaaS), устанавливаться на локальный сервер (on-premise), работать на платформе .NET framework. Это позволяет разработчикам интегрировать CRM систему с другими приложениями через web - сервисы. Мобильная работа возможна через iPhone, Android и Windows Mobile устройства.
CRM позволяет снижать расходы и увеличивать прибыль путем организации и автоматизации бизнес-процессов, что способствует повышению удовлетворенности и лояльности клиентов по всем направлениям — маркетинг, продажи и обслуживание. Решения CRM могут обеспечить рост рентабельности инвестиций с помощью автоматизации маркетинга, улучшения обслуживания клиентов и автоматизации работы отдела продаж.
Возможности эффективного обслуживания, обеспечиваемые для Microsoft Dynamics CRM, позволяют компаниям предоставлять клиентам комплексное, осуществляемое самостоятельно или с привлечением внешних специалистов обслуживание на месте. Наши ведущие в отрасли технологии, включая машинное обучение, Интернет вещей (IoT) и аналитики, придают нашему специализированному решению широкие и разнообразные возможности, необходимые вашей организации для эффективного решения проблем, возникающих в связи с непрерывным изменением характеристик сферы обслуживания клиентов. Они помогают оптимальным образом позиционировать ваш бренд, позволяя извлекать доход из любых направлений экономической деятельности.
Несмотря на достаточно поздний, по сравнению с конкурентами, выход в сегмент CRM решений, корпорация Microsoft приобрела больше клиентов, чем любые другие поставщики аналогичных систем. Она является признанным лидером отрасли корпоративных CRM систем.
Продемонстрируйте свои знания в продукте Microsoft Dynamics, успешно сдав экзамен Microsoft Specialist.
Подтвердить полученные знания можно, сдав сертификационные экзамены. Учебный центр "Интерфейс" является авторизованным центром тестирования Pearson VUE
Учебный центр "Интерфейс" оказывает консалтинговые услуги по построению моделей бизнес-процессов, проектированию информационных систем, разработке структуры баз данных и т.д.
Возможна корректировка программ курсов по желанию заказчиков! Мы расскажем Вам о том, что интересует именно Вас, а не только о том, что жестко зафиксировано в программе курса.
Где Вам удобнее учиться? В Москве? Санкт-Петербурге? Подмосковье? В вашем собственном офисе? Позвоните нам по тел.:+7 (495) 925-0049 и мы обсудим удобный для Вас вариант обучения.