|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Курс "80545 Обслуживание клиентов в Microsoft Dynamics CRM 2013"Код: 80545
Продолжительность - 1 день Производится набор группы
Course 80545 Customer Service in Microsoft Dynamics CRM 2013 About this Course This course focuses on how an organization can nurture customer satisfaction through automation of business processes within Microsoft Dynamics CRM 2013. This course provides an insight into all of the powerful Customer Service and Service Scheduling functionality capabilities within Microsoft Dynamics CRM 2013. Additionally, this course guides you through the process of working with your customers in Microsoft Dynamics CRM 2013, including: resolution of customer complaints and services issues cost effectively, and provides insight on managing all related correspondence, documents, contacts and conversations. This course demonstrates the rich and relevant view of your customer that provides your team with actionable insights, including the use of knowledge management in a centralized knowledge base. Audience Profile This course is intended for individuals that plan to implement, use, maintain, or support Microsoft Dynamics CRM 2013 in their organization. The training is intended for customer service representatives, service schedulers, administrators, office managers, CEOs, and consultants who want to gain foundational knowledge of the application functionality. After completing this course, students will be able to:
Программа курсаModule 1: Introduction Microsoft Dynamics CRM includes a comprehensive set of features that increases the efficiency of customer service operations. This module introduces Microsoft Dynamics CRM Customer Service terminology and customer scenarios that the Customer Service module might be used. The module discusses the basic components of case management, and works with the knowledge base, queues, and service contracts. The module also provides an overview of service scheduling and service management. Module 2: Cases Customer service is important to a customer relationship management strategy. Microsoft Dynamics CRM provides many features that organizations can use to manage the services they provide to customers. This module discusses cases and how the cases can be used together in service management functions. Module 3: Knowledge Base Most customer service organizations use a knowledge base to provide customer service representatives (CSRs) with the information that they must have to answer questions about a product or service. In Microsoft Dynamics CRM, the Knowledge Base provides a central repository for an organization's information, stored as Articles and organized by Subject. Module 4: Queue Management A queue is an area that is used to organize and store activities and work items that are waiting to be processed. A queue is also used for activities and work items that are currently being worked on. Microsoft Dynamics CRM includes queuing and workflow tools to improve how incoming requests for sales, marketing, and customer service are handled. Module 5: Contracts Microsoft Dynamics CRM provides many features that organizations can use to manage the services they provide to customers. This module describes how contracts can be used together with other record types in Microsoft Dynamics CRM to help service and manage functions. Module 6: Analysis, Reports and Goals In Microsoft Dynamics CRM, many methods are available to analyze and report Service Management information. By default, several reports are available, and this includes the "Case Summary Table" report. This report is discussed in this module. Module 7: Service Scheduling This module provides an overview of the service scheduling features of Microsoft Dynamics CRM. The organizations that use service scheduling require a complex combination of resources. Service scheduling considers the availability of employees, facilities, and equipment to make sure that the resources are available to deliver service activities for customers. Before attending this course, students must have:
Управление отношениями с клиентами, которое часто называется CRM , системой CRM или программным обеспечением CRM , это бизнес-решение, которое помогает компаниям лучше организовать обслуживание, продажи и маркетинг для клиентов, чтобы повысить эффективность организации и улучшить взаимодействие с клиентами. Microsoft Dynamics CRM предлагает специализированные решения для различных отраслей и секторов экономики: государственный сектор, финансовые услуги, производство, здравоохранение, розничная торговля, сфера услуг, образование и др. Microsoft Dynamics CRM использует несколько технологий для обеспечения работы пользователей. Она может поставляться в виде облачных решений (SaaS), устанавливаться на локальный сервер (on-premise), работать на платформе .NET framework. Это позволяет разработчикам интегрировать CRM систему с другими приложениями через web - сервисы. Мобильная работа возможна через iPhone, Android и Windows Mobile устройства. CRM позволяет снижать расходы и увеличивать прибыль путем организации и автоматизации бизнес-процессов, что способствует повышению удовлетворенности и лояльности клиентов по всем направлениям — маркетинг, продажи и обслуживание. Решения CRM могут обеспечить рост рентабельности инвестиций с помощью автоматизации маркетинга, улучшения обслуживания клиентов и автоматизации работы отдела продаж. Возможности эффективного обслуживания, обеспечиваемые для Microsoft Dynamics CRM, позволяют компаниям предоставлять клиентам комплексное, осуществляемое самостоятельно или с привлечением внешних специалистов обслуживание на месте. Наши ведущие в отрасли технологии, включая машинное обучение, Интернет вещей (IoT) и аналитики, придают нашему специализированному решению широкие и разнообразные возможности, необходимые вашей организации для эффективного решения проблем, возникающих в связи с непрерывным изменением характеристик сферы обслуживания клиентов. Они помогают оптимальным образом позиционировать ваш бренд, позволяя извлекать доход из любых направлений экономической деятельности. Несмотря на достаточно поздний, по сравнению с конкурентами, выход в сегмент CRM решений, корпорация Microsoft приобрела больше клиентов, чем любые другие поставщики аналогичных систем. Она является признанным лидером отрасли корпоративных CRM систем. Продемонстрируйте свои знания в продукте Microsoft Dynamics, успешно сдав экзамен Microsoft Specialist.
По окончании авторизованного курса Microsoft выдаётся международный сертификат Microsoft
|
|