Курс "81218 Планирование и мобильное приложение Microsoft Dynamics 365 для выездного обслуживания"

Код: 81218
Специализация: Microsoft Dynamics 365

Продолжительность - 1 день

Производится набор группы

Стоимость:  20 000 руб.  

Description

This course examines the scheduling and dispatching capabilities of Dynamics 365 for Field Service. Students will be provided with a basic overview of the scheduling options available including how to use the Schedule Board and Scheduling Assistant. Students will also be provided with an overview of the Field Service Mobile application and be shown how to begin to customize the application.

This course helps prepare you for exam MB2-877.

This course helps prepare you for assessment Microsoft Dynamics 365 for Field Service.

What are the goals for this course?

  • Detail the different scheduling options in Field Service
  • Demonstration working with the Schedule Board
  • Demonstrate using the Schedule Assistant
  • Explain Resource Scheduling Optimization
  • Some basic experience using Windows applications
  • Knowledge of basic sales, marketing, and customer service roles in a business
  • Completed the Introduction to Dynamics 365 course

Программа курса

Module 01: Scheduling and Dispatching

  • Options for Scheduling Work Orders
  • How the Scheduling Process Works
  • Schedule Board
  • Manually Scheduling
  • View Configuration Options
  • Scheduling Assistant
  • Resource Scheduling Optimization

Module 02: Field Service Mobility

  • Mobile Options
  • Initial Configuration
  • Application Navigation
  • Field Agents
  • Field Service Mobile Customization
  • Security Roles
  • Editing a Project
  • Publishing a Mobile Project

Облачный сервис Microsoft Dynamics 365 объединил в себе самые последние CRM- и ERP-решения компании для комплексного и более продуктивного управления бизнесом, включая контроль рабочего процесса, распределение ресурсов, формирование различных видов финансовой отчетности, а также повышение качества предоставляемых организацией услуг, анализ клиентской активности или планирование продаж.

Пользователи сервиса Microsoft Dynamics 365 могут использовать широкие возможности интегрированных аналитических инструментов Power BI и сервисов продвинутой аналитики из «облака» Microsoft Azure Cortana Intelligence Suite для оптимизации производства, получения детализированных рыночных прогнозов и создания актуальных, учитывающих множество экономических факторов, маркетинговых планов.

По окончании авторизованного курса Microsoft выдаётся международный сертификат Microsoft

Страница сайта http://test.interface.ru
Оригинал находится по адресу http://test.interface.ru/iservices/training.asp?iId=409979